Yhdistysaktiivit

Ylöjärven yrityspalvelut Oy:n hallituksen jäsen

Hallituksen edustaja perusturvalautakunnassa

Ylöjärven srk:n kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja

Hei! Olen Jaana, kolmen tyttären äiti ja aktiivinen toimija Ylöjärven päätöksenteossa. Perheeseeni kuuluu myös kaksi kissaa ja puoliso. Harrastan liikuntaa monipuolisesti ja erityisen innostunut olen hiihdosta, pyöräilystä ja avantouinnista tällä hetkellä.

Aloitin työt työsuojeluvaltuutettuna Ylöjärven kaupungilla ja edustan hallinto- ja talousosastoa, tekniikka- ja ympäristöosastoa, varhaiskasvatusta, vapaa-aikapalveluita ja sivistyksen hallintoa. JHL 270 hallituksessa olen toiminut 2020 vuoden lopusta alkaen. Koen, että järjestötyö ja luottamustehtäväni tukevat toisiaan. Hallituksessa olemme Teitä jäseniämme varten ja teemme paikallisesti edunvalvontaa. Ammattiliittomme JHL huolehtii työntekijöistään jäsenlähtöisesti, oikeudenmukaisesti ja rohkeasti!

Johanna Talasmäki,  46-vuotias pääluottamusmies, Ylöjärvi

JHL 270 hallituksen jäsen

Pääluottamusmies

Hei! Olen Johanna kahden aikuisen pojan äiti. Asun Ylisellä avopuolisoni ja kolmen koirani kanssa.
Harrastan kasvien kasvatusta niin sisällä kuin ulkona, luonnossa liikkuminen ja touhuaminen on lähellä
sydäntä. Metsät ovat erityisen rakkaita paikkoja.

Olen toiminut Ylöjärven yhdistyksen 270 pääluottamusmiehenä vuodesta 2017 lähtien. Näihin vuosiin on mahtunut paljon tietoa ja oppimista edunvalvonnasta. Kuinka koko ajan on oltava tarkkana, jotta kaikki työsopimuksen työehdot toteutuvat. Paikallisia neuvottelupyyntöjä jätetään työnantajalle tasaisesti, jotta työehdot toteutuvat sekä saisimme niihin parannuksia. Työntekijöiden työssä jaksaminen ja työhyvinvoinnin edistäminen ovat asioita, joita ajan jatkuvasti työssäni eteenpäin. Työvoimapula on monella järjestämisalallamme suuri ja työnantajaa on ohjattava panostamaan jatkuvasti työvoiman pito- ja vetovoimatekijöihin.

Minuun saa olla aina yhteydessä, kun mikä vain työelämän kysymys askarruttaa mieltä. Minut tavoittaa numerosta 050 534 7973 ja sähköpostilla johanna.talasmaki@ylojarvi.fi

Jaana Heikkilä
Johanna Talasmäki