Jäsenyys

Yhdistyksen jäsenasioidenhoitaja on Johanna Talasmäki p. 050 534 7973. Jäsenasioidenhoitajana hän huolehtii kaikista jäsenyyteen liittyvistä asioista.

On hyvin tärkeätä olla Johannaan yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää jäsenmaksuista tai jäsenmaksun vapautukseen oikeuttavista asioista. Jäsenmaksu maksetaan kaikista palkkatuloista. Jäsenmaksuun vapauttavia asioita ovat:

• Varusmiespalvelu
  • Vanhempainvapaat
  • sairauslomat
  • työttömyysjakso
  • opintovapaat

Muuttuneet yhteystiedot tai työpaikan tiedot on tärkeää korjata omaJHL -palvelussa tai olemalla Johannaan yhteydessä, jotta hän voi päivittää tiedot oikeiksi.

OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta ja tilata maksuttoman kalenterin. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille.

OmaJHL-palveluun kirjaudutaan sähköpostiosoitteella tai jäsennumerolla ja salasanalla. Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi.
OmaJHL-palveluun pääset kirjautumaan JHL:n verkkosivun oikeassa ylälaidassa olevasta Kirjaudu sisään -kohdasta.  Kirjautumisen edellytyksenä on, että yhteystietosi on tallennettu jäsenyystietoihisi.

OmaJHL-palvelussa voit:
•    Päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Kun nämä tiedot ovat ajan tasalla, saat juuri            sinulle tarkoitetut viestit
•    Maksaa jäsenmaksusi
•    Ilmoittaa uudesta työsuhteesta, tilata esitäytetyn perintäsopimuksen
•    Hakea yhdistyksen vaihtoa
•    Ilmoittaa eläkkeen alkamisesta
•    Ilmoittaa jäsenmaksuvapaudesta – esimerkiksi jos jäät perhevapaalle
•    Ilmoittaa kaikista muutoksista jotka vaikuttavat jäsenyyteen
•    Tilata uuden jäsenkortin
•    Tilata jäsenkalenterin

​Opiskelijajäsenet​

• Opiskelijajäsenillä on kaikki samat jäsenedut kuin muillakin jäsenillä
  • Opiskelijajäsenyys jatkuu opintojen jälkeen varsinaisena jäsenyytenä

On kuitenkin huomioitava, että jäsenyyteen ei kuulu työttömyyskassan jäsenyys, ellei työttömyyskassaan ole erikseen haettu jäsenyyttä liittyessä.

Nuoret ja Opiskelijat

Pirkanmaalla toimii nuorisojaosto Panjo.

Liity Ylöjärven JHL:n jäseneksi!

Miksi kannattaa liittyä JHL:ään?

JHL on ammattiliitto, joka työskentelee päivittäin sinun reilujen työehtojesi puolesta.

Liittymällä JHL:n jäseneksi varmistat, että saat:

• reilun palkan ja muut ehdot työstäsi

• tukea työelämän ristiriitatilanteisiin

• toimeentulon työttömyyteen

• lukuisia rahanarvoisia etuja

Voit liittyä JHL:n jäseneksi kun työskentelet:

• valtiolla, kunnassa, kuntayhtymässä tai seurakunnalla

• edellä mainittujen omistuksessa olevassa liikelaitoksessa tai yhtiössä

• järjestössä tai yleishyödyllisessä yhteisössä

• julkiselle sektorille palveluja tuottavan yrityksen tai yhteisön palveluksessa tai vastaavalla toimialalla

Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on 1 % palkasta. Maksu sisältää työttömyyskassan jäsenmaksun. Opiskelijajäsenelle liiton jäsenyys ilmainen.

Jäsenmaksu vähentää verotustasi. Ilmoitamme summan puolestasi verottajalle joka vuosi.

Ammattiliitossa olet vahvempi!

Suosittele JHL:n jäsenyyttä! Saat itse rahanarvoisia bonuspalkintoja.