Yhdistyksen jäsenedut

JHL 270 yhdistyksen jäsenedut:

• Likkojen Lenkille osallistuvien avustaminen (20:€n alennus lipusta) peruttu vuodelta 2023!
  • lehtiseteli Kansan Uutisiin, Tiedonantajaan ja Demokraattiin (50€:n lehtiseteli)
  • Piha & Luonto  sekä Kotimaan matkailu-messut
  • ammattiin valmistuneille jäsenille stipendejä (70€:n S-ketjun lahjakortti)
  • jumppaa jäsenille (tiedot löytyvät tapahtumakalenterista)
  • ammatillisiin koulutuksiin osallistuvien tukeminen
  • alennus Kalevan Kelloon
  • avantouintilippuja (lippuja saa Johanna Talasmäeltä tai Jaana Heikkilältä)
  • Särkänniemen rannekkeesta 10 €:n alennus (max. 4 ranneketta/jäsen)
  • toukokuun ensimmäisellä viikolla saat jäätelön veloituksetta Soppeenmäen R-Kioskilta jäsenkorttia näyttämällä

HUOM! Alennuksen saamiseksi, toimita kuitit ja tilinumerosi taloudenhoitaja Jaana Viitaselle.

Lisäksi JHL:n liitto tarjoaa omia etuja jäsenille. Liiton tarjoamat jäsenedut löytyy täältä

HUOM! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0Wu2g9yd4BzukhND9FCsoQ8CzKTVF8DVZ63vPZMVc7M7CY9M7S7AHJ2VPFzRXkxtHl&id=100057669841315

Kevään toimintakalenteri Ylöjärven JHL 270 ry:n jäsenille 2024

TAPAHTUMAT

2.-4.2.2024 Asta-messut

Huom!

Messuista 5 €:n alennus. Toimita kuitti tilinumeron kanssa taloudenhoitaja Jaana Viitaselle (sähköposti jaana.viitanen@ylojarvi.fi).

12.3.2024 Ammattialailta kaupungintalolla Ylöjärvi-salissa klo 18-20 (myös ei-jäsenet tervetulleita)

15.6.2024 Power Park-retki, jäsenhinta kaikille osallistujille 25€. Retkestä tulee myöhemmin oma ilmoitus!

YHDISTYKSEN JÄSENETUJA

10 €:n alennus jääkiekkopeliin Nokia Arenalla (alennus yhteen peliin tai kausikorttiin)

10 €:n alennus teatterilippuun (yhteen näytökseen)

Huom! Alennuksista pitää toimittaa kuitti tilinumeron kanssa taloudenhoitaja Jaana Viitaselle (sähköposti jaana.viitanen@ylojarvi.fi).

Avantouintilippuja Räikän saunalle 4kpl/jäsen

(liput tilataan Jaana Heikkilältä sähköpostitse jaana.heikkila@ylojarvi.fi) Liput toimitetaan sisäisellä postilla tai ne voi noutaa kaupungintalolta.