Koulutukset

Ravitsemis- ja puhtausala

Erityisruokavaliot haltuun, 2 + 2 pv, osa 2/2 , 21. - 22.8.2024, JHL-opisto, HELSINKI
Hakuaika päättyy 15.7.2024

Vegaaninen kasvisruokakurssi 2 pv, 5. - 6.6.2024, TAMPERE
Hakuaika päättyy 29.4.2024

Hygienian merkitys ravitsemis- ja puhtauspalveluissa 2 pv, 24. - 25.8.2024, OULU
Hakuaika päättyy 15.4.2024

Hyvän ergonomian ja työssä jaksamisen merkitys ravitsemis-
ja puhtausaloilla 2 pv, 10. - 11.9.2024, KUOPIO

Hakuaika päättyy 5.8.2024

Osallistua voi kaikkialta Suomesta.

Voit ilmoittautua koulutukseen koulutus- ja tapahtumakalenterin kautta kyseisen kurssin esittelysivulla. Voit ilmoittautua myös omaJHL:ssä.

Hae tästä tapahtumakalenterin linkistä mukaan Hakuaika päättyy 5 viikkoa ennen kurssin alkua.

Varhaiskasvatuksen koulutuksia

Henkilökohtaiset avustajat

Nuorisotyö

JHL-opisto

Onko kurssille ilmoittautuminen unohtunut kesän aikana ja hakuaika päättynyt?

Syksyn koulutukset täyttyvät parhaillaan, muistathan hakea ajoissa koulutuksiin.

Voit hakea jälki-ilmoittautumalla, kysymällä ilmoituslinkkiä kurssit@jhl.fi ja liitä jäsennumerosi mukaan kyselyyn.

Ravitsemis- ja puhtausalan koulutuksia

Kiila-kuntoukset JHL:n jäsenille

Lisätietoa tulossa myöhemmin vuodelle 2024.

JHL-koulutukset

JHL tarjoaa ainutlaatuisena jäsenetuna Suomen monipuolisimman kattauksen työelämäkoulutusta – pääsääntöisesti ilmaiseksi!

Oletko uusi luottamusmies ja haluat perustiedot tehtävästäsi? Haluatko syventää tietojasi omasta ammattialastasi tai päivittää osaamistasi? Entä haluatko kuulla lisää JHL:n nuorten toiminnasta? Tule JHL:n kursseille!

JHL tarjoaa monipuolisia kursseja kaikille jäsenilleen. Koulutus on pääsääntöisesti maksutonta, ja ammattiliittosi JHL hoitaa matkakulut, majoituksen ja ruokailukulut.

Osa kursseista on palkallisia.Palkallisista kursseista on sovittu yhdessä työnantajien kanssa. Kurssit ovat luottamusmies-, työsuojelu- ja yhteistoimintakursseja. Kouluttautuminen todella kannattaa!

Poimintoja kurssitarjottimesta

Henkilöstöedustajien kursseja, jotka ovat tarkoitettu muun muassa luottamushenkilöille ja työsuojeluvaltuutetuille:

Järjestökursseja, joissa opit esimerkiksi JHL:n ja yhdistysten toiminnasta:

Järjestökurssit ovat maksuttomia ja viikolla tapahtuvista kursseista saa kurssiapurahan. Arkipäivinä pidettäviltä järjestökursseilta liitto maksaa verottoman kurssiapurahan ansionmenetystä vastaan. Palkattomuustodistuksessa tulee olla eritelty kurssin ajalta oleva ansionmenetys euromääräisesti. Vuonna 2024 kurssiapurahan laskennallinen päivähinta on 86,858 euroa/päivä.

Kursseja eri alojen ammattilaisille:

Ilmoittaudu ajoissa
Kurssien hakuaika päättyy 5 viikkoa ennen kurssia. Tiedon kurssille pääsystä saat noin kuukautta ennen.

Tiesitkö, että JHL-opisto on osa valtakunnallista koulutusjärjestelmää? Saat halutessasi osasta koulutuksia merkinnän kansalliseen opintopolku-rekisteriin.

Kurssit täyttyvät keväällä nopeasti

Tapahtuma ja koulutuskalenterista näet kevään kursseja lisää.

Lisätiedot: v
oit kysyä koulutuksesta Sähköisellä lomakkeella tai
soittamalla kurssineuvonnan numeroon 010 7703 510, ma–to klo 9–12.